Aşa-s prietenii!

Publicat pe Actualizat pe

Mi-am întrebat cea mai bună prietenă:” Mă consideri o prietenă adevărată?”
Şi ea mi-a răspuns :”Unbelievable, but Yes!”Asta mi-a dat de gândit.
Dacă e „de necrezut”  înseamnă că mai am mult de muncit pentru a fi considerat un om bun, demn de o prietenie.
Ca să poţi câştiga prietenia unui om trebuie să îţi doreşti în primul rând asta .
Deşi vin încercări peste prietenii, dragostea rezistă fiecărei probleme!
Sinceritatea, fidelitatea faţă de o prietenă este un lucru deosebit la o persoană.
Şi mai este şi faptul că nu ai cum să nu îţi iubeşti prietena şi s-o numeşti BFF .
Prietenia nu constă în bani, brăţări, farduri, ieşiri, distracţie, ci şi atunci când te sună la 3 dimineaţa şi te roagă să vii să o iei de la 300 km distanţă de casa ta, să fii lângă ea când s-a despărţit de iubitul cu care a avut o relaţie de aproximativ  2-3 ani, să fii lângă ea cu sfaturi bune atunci când vine la tine să doarmă pentru că a fugit de acasă,  şi multe alte probleme  cu care se confruntă zi de zi omul.
Şi se mai pune şi faptul că dacă vezi ceva greşit la ea, fiindcă îţi este  prietenă, nu-i ţii hangul ci îi arăţi unde greşeşte, eventual o ajuţi să se îndrepte, vă îndreptaţi împreună! Cu bune, cu rele, aşa-s prietenii!

http://www.youtube.com/watch?v=oSuwb3W0aXE  

Lasă un răspuns

