Doamna cu multe funcţii!

Publicat pe Actualizat pe

Aparenţele sunt înşelătoare.Întâmplarea de mai jos o dovedeşte:

Încă 5 minute şi trebuia să sosească trenul(menţionez că am mers cu trenul doar de 3 ori în viaţa mea, deci nu mă prea pricepeam eu cum e cu aşteptatul, cu liniile, vagoane, compartimente şi aşa mai departe, mai multe aflasem de trenuri din Dl Goe).
Anunţase  întârziere 9 minute..dar din câte am fost observat , nu prea era adevărat pentru că trenul venise mai repede decât ora stabilită iniţial.Mă întrebam în sinea mea: oare asta e?Cine ştie, mă duc cu trenul greşit, mă lasă în pustiu 🙂 Comedie mare!!Merg la o domnişoară care aştepta şi ea şi o  întreb „Nu te supăra, ăsta e trenul care duce la…?”, „Păi nu ştiu,  să vedem că nici eu nu prea înţeleg, a zis că are întârziere, şi defapt vine mai repede decât ora la care era programat, nu ştiu, trebuie să întrebăm de un controlor”.Vine controlorul, ne confirmă că acela era trenul bun.Intrăm în compartiment, ne facem comode şi intrăm în vorbă.Eu, văzând că pare aşa, copiliţă, o tutuiesc,pentru că şi ea mă tutuia.O intreb: „eşti din Iasi?””Acum da, de 4 ani cred, de când m-am căsătorit”.Aoleo, în gândul meu, ea e o doamnă şi eu o tutuiesc.Înaintăm conversaţia la care, la un interval de  5 minute,  îmi spune:”păi mi-am dus fecioraşu’ la grădiniţă, are 3 ani”..la care eu:”Vai, mă scuzaţi, mi-am permis săvă tutuiesc, mi s-a părut că sunteţi studentă, nu vă dădeam mai mult de 22 -23 de ani.Ea:” Da?Vai, multumesc atunci, am 27 împliniţi  luna trecută!” „No,  în gândul meu, ai 27 de ani, eşti şi căsătorită, şi eşti şi mamă.Am început să vorbim despre facultăţi cât sunt ele de utile, master, etc,  şi femeia replică: „Da, părera mea este că ar fi bine ca toţi care au terminat o facultate, să profeseze,şi în ce priveşte master-ul,e foarte important, să ştii!Oricum fă-te ce vrei tu dar numai nu în invăţământ, eu sunt din domeniu şi nu aş recomanda pentru nimic în lume, în ziua de astăzi copiii sunt foarte neascultători şi fără educaţie..şi mi se pare destul de greu”.În gândul meu, hai că am comis-o!Pe lângă faptul că e măritată, are şi copil, acu e şi profesoară!Din vorbă în vorbă, nu ştiu de unde şi până unde, am ajuns să dezbatem altă temă precum  nunţile: aflu că este cântăreaţă de muzică populară, liber profesionist.Am roşit pe moment, zic „cine ştie ce vedetă e şi eu o iau la per tu!”.Se întâlneşte în tren cu un văr de-al ei şi povestesc, şi povestesc cum că ar trebui să se implice ea  şi mai mult în slujba pe care o are soţul ei: de preot!!KO!!!
După aparenţe, mi se părea că e vreo studentă, anul 3 cel mult, şi s-a dovedit exact contrariul:pe lângă că terminase facultatea,  ea făcuse şi master, era şi profesoară, era şi căsătorită, avea şi un copil, era cântăreaţă şi pe deasupra şi preoteasă!Dacă nu îmi venea să intru în pământ!!!Nu am comis cine ştie ce mare lucru, mare greşeală, dar m-am simţit destul de penibil! Cu toate acestea,  am învăţat ca să nu mă de acum înainte,niciodată, dar niciodată, după aparenţe.Totusi a fost destul de amuzantă situaţia.Să nu uitaţi, aparenţele sunt întotdeauna înşelătoare!

3 gânduri despre „Doamna cu multe funcţii!

    shayrisms a spus:
    Martie 27, 2013 la 7:53 pm

    So Cute.

Lasă un răspuns

