In aer…

Publicat pe

   „E foarte ciudat, imi place sa scriu, mai ales sa vorbesc, dar cand sunt in fata tastaturei, pauza. Nu sunt eu extrovertita si nici prea sociabila , mai ales daca nu m-ai prins in toane bune..”he hei”! As vreau sa scriu o carte, am experienta acumulata pana in prezent, am experienta cu Dumnezeu, incerc sa ma pastrez ca si crestin, e faina viata cu Domnul si a facut si minuni in viata mea si a familiei mele, de ce sa nu zic si altora.
Sa stie lumea ca nu numai ca exista Dumnezeu dar face si minuni.
Daca nu experimentam, si mie mi se parea ciudat aceasta.
Apropo de greseli, toti invatam din ale celuilalt mai bine decat am invata din propriile greseli.
Sa gresesti e inevitabil. Sa recunosti ca ai gresit, e vital pentru suflet.
Sa-ti para rau, dar si sa spui pana aici, de acum  sunt alt om.
Sper sa-mi dau seama ce vreau sa fac si eu si sa-mi creez un scop in viata.
Am nevoie de inspiratie, si de curaj…”

Lasă un răspuns

