„Nu intra la judecata cu robul Tau! Caci niciun om viu nu este fara prihana inaintea Ta.” Psalmi 143:2

Publicat pe

Cum raspunzi provocarii? O expresie foarte cunoscuta: „Daca primesti o palma, intoarce-i obrazul…” Cred ca e mai usor sa primesc o palma si sa iert decat atat de multe cuvinte rautacioase si vorbe ce instiga la bataie! Si eu care pun toate la suflet in loc sa iasa pe urechi ce nu-mi foloseste numaidecat.

Ca si crestin, trebuie sa ai o altfel de atitudine fata de cel ce „te ia la trei parale”, fata de cel ce te asupreste, sa iubesti si sa ierti.  Da’ cum sa-l iubesc cand imi vine sa-i dau un pumn, asa ca inceput macar sa ma racoresc, si vad eu mai apoi restul.. Nu e asa. Aproape mereu cand nutresc astfel de ganduri fata nu numai de cel ce m-a ranit ci si un strain, imi aduc aminte ca Domnul spune ca El ii iubeste pe toti si nu vrea niciunul sa piara, ci toti sa ajunga la mantuire. Trebuie sa cer putere de sus..Domnul zice ca nu pot sa zic ca Il iubesc pe El, care nu-L vad si sa  nu iubesc pe aproapele meu, pe care il vad..(Doamne, Tu nu esti rau, lumea e rea, dragostea Ta e atat de mare ca nu ar putea sa imi faca rau! )

Doamne, cred ca Tu vrei sa aleg sa iubesc si sa las totul in mana Ta; de-as avea atitudinea corecta a inimii, cu cat vreau mai mult sa iti fiu pe plac, cu atat gafez mai tare, cu cat vreau si decid sa iubesc, cu atat lupta din launtrul meu e mai mare, sentimentele negative sunt mai puternice decat cele bune, o, cat imi lipseste blandetea!

Ma enerveaza atat de mult un lucru. Spre exemplu:sa nu luam in calcul clasicele situatii : cel drag a murit, treci printr-o nastere grea, ai tai te trimit de-acasa, etc, dar sa spunem ca e vorba de locul tau de munca: ai un loc de munca care te epuizeaza psihic si mai ales fizic, si  toti te consoleaza cu aceeasi expresie:  am trecut si eu pe-acolo, stiu cat de greu e! Iti spun eu: nu stii! Mai bine zi „mhm” e greu prin ce treci ori: „imi pare rau, va fii mai bine”. Lumea arunca o vorba in loc sa-si faca timp sa fie cu sufletul aproape de tine si nu stie ce mult rau face..Stiu ca nu poate fi totul perfect! Sunt doar gandurile mele liber exprimate si speranta ca va fii intr-o zi mai bine! Domnul poate si vrea, numai ca astept in timpul Lui rezolvarea. De-as astepta!  Bineinteles  ca raman cu dorinta de a fi problema rezolvata cand cred eu ca am nevoie..

Sa inveti sa ierti, sa mergi mai departe, sa iubesti! Nu e usor. Cere putere de Sus!

 

Lasă un răspuns

