❤️

Publicat pe Actualizat pe

Psalmii
(71:14) Eu însă voi continua să sper şi Te voi lăuda tot mai mult.
(71:15) Gura mea va povesti dreptatea Ta şi mântuirea Ta toată ziua,chiar dacă nu le cunosc marginile.
(71:16) Voi veni şi voi proclama isprăvile Tale, Stăpâne Doamne,voi aminti dreptatea Ta şi numai a Ta.
(71:17) Dumnezeule, m-ai învăţat încă din tinereţea mea,iar eu continui să vestesc minunile Tale până în ziua de azi.
(71:18) Dumnezeule, nu mă părăsi nici chiar când voi fi bătrân şi cărunt; nu mă părăsi până voi vesti puterea Ta generaţiei următoareşi tăria Ta tuturor celor ce vor veni.
(71:19) Dreptatea Ta, Dumnezeule, ajunge până la cer!Tu ai înfăptuit lucruri mari.Dumnezeule, cine este ca Tine?
(71:20) Deşi m-ai făcut să văd necazuri multe şi amare,Tu îmi vei da din nou viaţă. Chiar şi din adâncimile pământului mă vei scoate din nou.
(71:21) Îmi vei mări cinstea şi mă vei mângâia.
(71:22) Iar eu Îţi voi mulţumi cu harfa pentru credincioşia Ta, Dumnezeul meu!Voi cânta spre lauda Ta din liră,Sfântule al lui Israel!
(71:23) Buzele mele vor striga de bucurie când voi cânta spre lauda Ta,iar sufletul meu, pe care l-ai răscumpărat, va cânta şi el.
(71:24) Limba mea, de asemenea,va vesti toată ziua dreptatea Ta,căci cei ce-mi voiau răul au fost făcuţi de ruşine şi de râs.
https://my.ebiblia.ro/app/index.html?apk#read/ntr/Ps/71/14

Lasă un comentariu